Välkommen till min Hantverksblogg

Nu närmar det sig för den stora mässan www.julhantverk.se i Kistamässan den 3 - 6 december.
Hoppas ni kommer och besöker mig,jag finns i monter D:12.
Bussar till mässan går från olika ställen i Sverige, förteckningar finns på hemsidan.
Här kommer lite bilder på en del av det jag producerat till mässan

.

Det här var ett axplock av de som kommer att säljas på mässan.
Vi är många genuina hantverkare och designer som ställer ut så det är värt ett besök
för här hittar du unika julklappar , presenter etc.

Hoppas vi ses!    /Lotta

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer en bilder från sommarbutiken


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Lotta,



vad fint du gjort med hemsida och allt. Du är så duktig. Kul att du kan ägna dig mer åt din hobby nu och förhoppningsvis mindre åt "arbetet".



Min stil är inte direkt Chaby chick egentligen men det finns saker jag helt klart tycker om ändå. Jag gillar tex dina stenhjärtan på trappen. Skulle vilja ha ett sånt som det står välkommen på. Fast helt rent då. Ingen ängel eller ros. Går det? Och i så fall. Kan du gör ett och ta med till mässa i höst så köper jag gärna ett av dig.



Jag ska göra en blänkare på min blogg om din nya hemsida och shop. Gör det senare när jag har tid. Jag är ju glömsk så påminn mig gärna om du ser att jag inte gjort det:)



Trevlig helg.



Kram Maria

2009-09-18 @ 15:05:55
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: m@rtina

Hejhej

det var jag & mina vänner som var & tittade, handlade & berömde din fina monter på hatverksmässan i fredags. Du sa att du skulle bli så glad om man slängde iväg ett litet kommentar så här har du den ;) Kommer helt klart beställa nåt från dej i framtiden.

2009-12-05 @ 14:20:16
URL: http://allofmydays.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Här kommer en viktig anteckning

För det gäller att vara ute i god tid!!!

Under december månad (ja alla adventshelger) kommer vi att i

HELA LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD (vi har nämligen en lika stor källare och övervåning), vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger, mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på [email protected] om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!!

Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt! www.levvackert.blogspot.com

2011-08-29 @ 20:56:08
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0